Veelgestelde vragen

1. Bezorgen jullie ook toestellen?

Ja, het is ook mogelijk om toestellen opgestuurd te krijgen. Wanneer u een e-mail stuurt naar info@mobi-phone.nl krijgt u nadere informatie.

2. Hoe lang heb ik garantie op een nieuw aangeschaft toestel?

Op Apple producten 12 maanden en op de Samsung, HTC, Sony, Nokia, BlackBerry en LG zitten 24 maanden garantie.

3. Hoe kan ik jullie bereiken?

Wij zijn telefonisch (040 – 256 96 00) en per e-mail (info@mobi-phone.nl) bereikbaar, u kunt natuurlijk ook gewoon langs komen bij ons in de winkel (Hoogstraat 269).

4. Kan ik een product laten reserveren?

U kunt een product laten reserveren voor maximaal 24uur. Als een een product wilt laten reserveren kunt u het best bellen (040 – 256 96 00)

5. Wanneer zijn jullie open?

Wij zijn elke dag geopend van 10:00 tot 19:00 uur, zondags zijn we gesloten. Hier onder volgen de openingstijden.
Maandag: 10:00 – 19:00
Dinsdag: 10:00 – 19:00
Woensdag: 10:00 – 19:00
Donderdag: 10:00 – 19:00
Vrijdag: 10:00 – 19:00
Zaterdag: 10:00 – 19:00
Zondag: Gesloten

6. Mijn product is defect, wat nu?

U kunt op de reparatie pagina kijken hoeveel het kost om uw toestel te laten maken, als het onder garantie valt kunnen wij het toestel opsturen naar garantie.

7. Wat zijn de verzendkosten?

Bij het bestellen van een mobiele telefoon zijn de verzendkosten €10,-. Nadat uw overschrijving bij ons binnen is zal het toestel aangetekend worden verstuurd.

8. Hebben jullie ook abonnementen?

Wij doen helaas niet aan abonnementen, u kunt wel een toestel los kopen.

9. Kan ik binnen lopen zonder afspraak?

U kunt altijd zonder afspraak binnen lopen voor vragen of een reparatie.

10. Uw oude toestel inruilen?

U kunt uw oude telefoon ook inruilen bij ons. Als u wilt weten wat u voor uw oude telefoon terug krijgt, kunt u het best langskomen.

11. Zijn de genoemde prijzen inclusief reparatie kosten?

Al onze reparatie kosten zijn inclusief reparatie kosten.

12. Waterschade, wat te doen?

Toestel direct loskoppelen van de accu (indien mogelijk) en het toestel zeker niet aanzetten.
De meeste schade wordt veroorzaakt door na waterschade te kijken of het toestel nog aangaat.
Droog het toestel af en komt zo snel mogelijk naar ons zodat wij het toestel intern kunnen reinigen.
In de tussentijd kunt u uw smartphone in een zak met rijst leggen om het vocht eruit te onttrekken.
Zodra het toestel bij ons is beginnen we direct aan de herstelling.
U ontvangt altijd binnen 1 á 1,5 werkdag een prijsopgave voor volledig herstel.
Indien herstel niet mogelijk is ontvangt u hiervan schriftelijk bewijs voor uw verzekering.
Het onderzoek en interne schoonmaakkosten bij waterschade bedragen 25 euro in de meeste gevallen, de overige kosten voor volledig herstel bespreken we eerst met de klant.

13. Kan ik bij u pinnen?

U kunt bij ons pinnen en contant betalen.

14. Bezorgt MobiPhone ook in het buitenland?

Wij bezorgen onze toestellen alleen in Nederland. Onze toestellen werken wel gewoon in andere landen.

15. Krijg ik de bon per post?

Als een toestel wilt laten opsturen, krijgt de bon bij het pakket geleverd.

16. Kan ik een product retourneren?

Eenmaal aangekochte goederen welke via ons afhaaladres verkregen zijn kunnen onder geen enkele voorwaarden geruild en/of geretourneerd worden, dit in verband met toegenomen fraude. Maak dus direct de juiste keuze als u uw toestel kiest.

17. Hoe weet ik of een toestel bij u op voorraad is?

Als u wilt weten of het toestel op voorraad is, kunt u altijd bellen (040 – 256 96 00 of 06 – 16 07 74 75) of mailen (info@mobiphone.nl). Wij kunnen toestellen maximaal 24 uur apart houden.

18. Blijf ik mijn gegevens behouden na een reparatie?

Bij de meeste toestellen gaan er geen gegevens verloren, bij sommige modellen moeten we een hard reset toepassen. Dit houdt in dat sommige gegevens verloren kunnen gaan. Wij zijn niet aansprakelijk voor verlies van data zoals telefoonnummers, sms, mms, foto’s of andere niet standaard software op uw gsm.

19. Wat is de garantie termijn op een reparatie?

U krijgt 3 maanden garantie op het vervangen onderdeel.

20. Heeft u meer vragen?

U kunt altijd bellen (040 – 256 96 00 of 06 – 16 07 74 75) of mailen (info@mobiphone.nl).